Trgovci masovno odbijaju reklamacije kupaca

Trgovci masovno odbijaju reklamacije kupaca

12:14
149
0
Vladičin Han Vesti
PODELI
photo by Finance

Trgovci u Srbiji masovno odbijaju reklamacije na lošu robu, a kupci se, kako kažu iz Udružanja potrošača, najčešće žale na kvalitet brendiranih patika. Ukoliko postoji problem sa zamenom određenog artikla, iz Tržišne inspekcije ističu 3 koraka koje potrošač može da uradi kako bi ostvario svoja prava:

  • Podnesite reklamaciju trgovcu – on je u obavezi da sačini zapisnik, da jedan primerak da kupcu i da odgovori u roku od 8 dana,
  • Ako je reklamacija odbijena, kontaktirajte sa Udruženjem potrošača – veliki deo trgovačkih lanaca reaguje posle poziva Udruženja, u želji da izbegne probleme sa inspekcijom. Rok za odgovor je 15 dana,
  • Žalite se inspekciji – da bi žalba bila validna, morate imati fiskalni račun ili kopiju, zapisnik o reklamaciji i odbijenicu. I na samom kraju pokrenite sudski postupak.
PODELI

POSTAVI ODGOVOR

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

Komentari čitalaca treba da budu u vezi sa temom vesti.
Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti, ili bilo kakav nezakonit sadrzaj, neće biti objavljeni.

Komentari koji sadrže promovisanje i linkove drugih sajtova, neće biti objavljeni.

Mišljenja izneta u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vladičin Han Vesti.

Komentari u kojima redakciji skrećete pažnju na eventualne propuste u tekstovima, neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima Vladičin Han Vesti i na tome vam se zahvaljujemo.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Vladičin Han Vesti se možete obratiti ovde: info {at} vladicinhanvesti {dot} rs