Do marta 2017. Godine trebalo bi da Koridor 10 bude potpuno završen, kako bi ka Makedoniji moglo da se saobraćaj odvija na šest traka.
Ostalo je da se asfaltira još oko 40 kilometara auto-puta , da se probiju dva tunela i završi još 41 most, podaci su „Koridora“. Najzahtevnija deonica je preko Grdeličke klisure, zbog konfiguracije terena, blizine železničke pruge, reke kao i postojeće magistrale. Probijanje tunela „Predejane“ je pri kraju i od ukupno 1.073 metra probijeno je oko 850. Na deonici kroz Caričinu Dolinu ostalo je da se izgradi još devet mostova.
Na deonici od Caričine Doline do Vladičinog Hana u toku su radovi gde na dužini od 1,2 kilometra treba de se izmesti železnička pruga a na deonici od tunela „Manajle“ dugoj 6,7 kilometra zacrtana je izgradnja sedam mostova.
U toku je izgradnja mosta „Južna Morava 2“ koji će premostiti alternativni put, reku i prugu a sa mosta preko Kozničke reke direktno će ulaziti u tunel „Manajle“, koji će biti najduži tunel u Srbiji.
Od tunela ka gradu, trasu dugu šest kilometara grade Španci, sa više mostova od kojih je najduži 644 metra.
Ukupna dužina južnog kraka Koridora 10 iznosi 95,7 kilometara , od Grabovnice do makedonske granice. Završena je i otvorena deonica od Vladičinog Han do Donjeg Neradovca od 26,3 kilometra , od Neradovca do Srpske kuće, od osam kilometara i od Levosoja do Makedonije, u dužini od 21,5 kilometra.